La multi ani romane , la multi ani Romania!

Posted on

Am fost de fiecare data patriot si ori de cate ori am avut ocazia am scris pe acest blog despre romanii care ne-au dus faima peste granita si ne mandrim cu ei. Astazi intr-adevar am simtit ca e ziua tuturor romanilor dupa mult timp  si acesta se datoreaza odata faptului ca dupa multi ani am stat acasa de ziua Roamniei si alt motiv ar fi ca postul de televiziune ProTV (nu fac reclama nimanui) chiar a stiut sa organizeze acesta zi speciala a  romanilor.

Sunt mandru ca sunt roman si va doresc tuturor “La multi ani!”

Leave a Reply

