Quilling, arta de a rula hartia!

Posted on

Zilele trecute , navingand pe internet am dat peste un blog care mi-a stranit curiozitatea.  Doamna Ligia povesteste cum dintr-o joaca a inceput sa se joace cu hartia, sa o ruleze si incet , incet s-a transormat intr-o arta care poarta denumirea de quilling. Iata ce declara domna Ligia pe blogul propriu (www.ligiapop.com) despre arta sa: “Am inceput sa practic aceasta arta in 2008, si in decembrie 2009 am avut un vernisaj cu 37 din lucrarile mele care s-a desfasurat la Casa Schuller, Medias. Totul a inceput dintr-o joaca, ca un hobby, cu toate ca era o provocare artistica. Talentul meu in privinta desenului niciodata nu a stralucit si in momentul cand am realizat ca din mainile mele pot iesi piese deosebite, am prins curaj. Nu este o meserie, ci mai degraba un hobby cu care-mi ocup putinul timp liber.”

Puteti sa incercati si voi , poate va iese!!!

Leave a Reply

