Am…”Blifat”…piesa de teatru de la Teatrul Odeon!

Posted on Updated on

Am avut ocazia sa  merg acum cateva zile la piesa de teatru “Blifat” de la Odeon. O piesa care se joaca la Sala Studio din incita teatrului de mai sus mentionat, o sala foarte aproape de public, care te face parte din piesa. Am stat in primul rand si uneori aveam senzatia ca fac parte din spectacol, actorii fiind la un metru de mine.

O familie cu trei copii isi urmeaza cursul firesc a unei zile, insa fiecare se simte singur, drama a multor familii din viata noastra cotidiana. Tatal este pensionar si nostalgic dupa vremurile de dinainte de ’89, mama o femeie harnica, tacuta dar din cand se mai exteriorizeaza, baiatul cel mare, student si mare amator al calculatorului, fata  are teribilsmul varstei sale cu vise, dorinte si curiozitati intime, baiatul ce mic…. da sarea si piperul acestei piese de teatru,el baga toate intrigile in familie, face ca familia sa  sa fie intr-o degringolada totala. El are un tic, asculta pe la usi, asculta telefoanele si stie orice secret din casa…stie ca tatal are o amanta, stie ca mama are cancer, stie  ca cel mare se drogheaza, stie ca sora s-a sarutat cu o prietena…..dar oare cate din acestea sunt adevarate?!?

Este o piesa in care cu siguranta multi dintre voi se vor ragasi fie  din postura de parinte sau de copil. Este o piesa simpla, trebuie doar sa o privesti si ii vei descoperi toate secretele. Eu am “Blifat”  (bifat) acesta piesa si nu imi pare rau. Vizionare placuta!

One thought on “Am…”Blifat”…piesa de teatru de la Teatrul Odeon!

    Sorana said:
    June 16, 2011 at 6:44 am

Leave a Reply

