Am plecat “Zombie” dupa concertul Cranberries!

Posted on Updated on

Iata ca la zece zile dupa concertul sustinut de Eros Ramazzotti, o alta trupa care ne-a “marcat” adolescenta a ajuns pe pamant mioritic. Cei de la The Cranberries au sustinut asta seara la Fun Zone un concert de o ora si treizeci de minute in fata a aproximativ 7000 de persoane de toate varstele. Concertul face parte din turneul de “come back Dolores O’ Riordan & Co”, trupa ajungand la noi in tara dupa un concert sustinut in Cehia si vor continua cu Italia, Olanda, Franta.

In deschidere au cantat cei de la The Amsterdams, insa deoarece in zona in care s-a desfasurat concertul gasirea unui loc de parcare este un lucru rar, a trebuit sa ma plimb jumatate de ora (fara exagerare) pentru a putea lasa masina cat de cat in siguranta si am pierdut concertul celor din deschidere.

Am ajuns exact cu cinci minute inainte cu cei de la The Cranberries sa intre pe scena, acest lucru dupa ce am stat cel putin 10 minute la casa de bilete pentru a-mi procura bilete.

Mi-am adus aminte de adolescenta cand am ascultat hituri ca: “Zombie”, “Dreams”, “Animal Instinct”, “Salvation”, “When You’re Gone”, dar si de pe albumul din 2007 :  “Are you listening”.

Cu promisiunea ca va reveni la noi in tara cat mai repede posibil, deoarece suntem un public cald si atmosfera a fost fierbinte atat  la propriu cat si la figurat, solista si-a incheiat concertul daruind unei fetite de 4-5 ani colierul ei de la gat (fapt aplaudat de intreaga multime).

Pentru cei care nu au ajuns la acest concert gasiti mai sus cateva poze si filmulete. Bafta tuturor!

3 thoughts on “Am plecat “Zombie” dupa concertul Cranberries!

    Alexandra said:
    July 20, 2010 at 10:07 pm

    Doamnee…are in mana desenul meu…este superba…nu am sa uit toata viata..

    ANdRei™ said:
    July 22, 2010 at 4:13 pm

    Cateva lucruri sa zic si eu:
    – atmosfera incendiara… cat poate fi la 7-8000 de persoane, care sigur nu se compara cu 40-50 de mii cat o sa fie in alte parti; mie chiar mi s-a parut dezamagita de “cat poate publicul” si a lasat-o de multe ori moale cu “hai cantati si voi versurile”, asa ca abia asteapta ei sa revina la noi in tara la fel cum abia astept eu sa vizitez Bulgaria in loc de Hawaii;
    – bilete puteai sa iei dinainte pe net sa nu astepti, era parcare la supermarketul de langa sau la Mac (tot langa), si puteai sa ajungi si cu juma de ora inainte de Cranberries ca tot nu ii prindeai pe aia din deschidere
    – la final… “Cranbarries” din titlu e intentionat?

      acceptainfo responded:
      July 22, 2010 at 9:04 pm

      Am remediat, nu era intentionat….doar o scapare . Multumesc frumos pentru atentionare si pentru sfaturile tale!

Leave a Reply

