7 alimente bune pentru inima!

Posted on Updated on

1. ROSIILE:

  • sunt o excelenta sursa de potasiu,calciu,vitamina A si de magneziu;
  • contin elemente importante pentru prevenirea hipertensiunii si aritmiei cardiace.
  • Licopenul o alta substanta care se gaseste din abundenta in rosie,ajuta la mentinerea elasticitatii vaselor de sange;
  • tocmai de aceea este indicat sa consumi in fiecare zi o rosie.

2. FRUCTELE DE PADURE:

  • antioxidantii, vitaminele si fibrele pe care le contin fructele de padure reprezinta un adevarat rasfat pentru inima ta.
  • incearca sa consumi de cel putin doua ori pe saptamana mure, afine, zmeura sau fragi.
  • Iti vei pastra elasticitatea vaselor sanguine, care se poate pierde, in special cu inaintarea in varsta.

3. CIOCOLATA NEAGRA:

  • nu numai ca este foarte gustoasa, dar este sanatate curata pentru inima ,datorita continutului de antioxidanti.
  • Ciocolata neagra scade nivelul colesterolului si reduce tensiunea arteriala.
  • Totodata, previne depunerea de grasimi pe vasele de sange.
  • Tine minte ca trebuie sa alegi ciocolata amaruie,cu o concentratie de peste 75% cacao si sa consumi zilnic maxim 4 patratele.

4. USTUROIUL:

  • este suficient sa consumi un catel de usturoi in fiecare zi si vei avea o inima ” de fier”.
  • Usturoiul scade nivelul colesterolului “rau” si impiedica formarea cheagurilor de sange.
  • Fiind bogat in vitamine, usturoiul previne aparitia atacurilor de cord si a aterosclerozei.

5. NUCILE:

  • nucile sunt alimente excelente pentru inima, datorita antioxidantilor, vitaminelor si proteinelor pe care le contin.
  • Ajuta si la mentinerea elasticitatii vaselor de sange si previn aparitia cheagurilor.

6. PESTELE GRAS:

  • pestele gras, precum tonul, heringul si sardinele, este aliatul tau in lupta cu bolile inimii.
  • Asta deoarece este bogat in acizi grasi Omega 3 si vitamina D.
  • Omega 3 reduce riscul de formare a cheagurilor de sange si scade tensiunea arteriala, vitamina D scade riscul de a suferi un atac de cord.

7. SOIA:

  • cercetatorii japonezi au aratat ca persoanele care consuma soia sunt mai putin expuse riscului de a suferi un atac de cord.
  • Asta deoarece contine multe proteine, minerale si vitamina E.
  • Soia mai e benefica si pentru ca scade nivelul colesterolului si reduce hipertensiunea.

Sursa: afladespre.ro

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s