Jean Michel Jarre…in concert la Bucuresti…un show “3D”!

Posted on Updated on

Superrrr…!! Asa incep acest articol, inca sunt sub anestezia unui  show excelent. Asta seara Jean Michel Jarre  avenit la Bucuresti pentru a sarbatori cu publicul roman aniversarea a 30 de ani de la lansarea albumului  “Oxygene”.

Iata ce crede interpretul despre albumul sau:  « Am compus acest album cu instrumente extraordinare, parte a mitologiei muzicii electronice, asa cum Stradivarius a fost pentru muzica clasica, sau Fender Telecaster pentru muzica rock. Aceste instrumente legendare sunt cu adevarat uimitoare si deloc cunoscute de publicul larg. Sintetizatoarele sunt toate tip analog si sa sustii un intreg concert live, fara instrumente digitale, va da dimensiuni speciale performantei.  De multi ani imi doream sa cant intr-un spatiu mai restrans – o oportunitate sa fiu mai aproape de public. Muzica in sine si punerea in scena pe care mi-am imaginat-o au condus la acest proiect special ».

Impreuna cu inca trei muzicieni si cu ajutorul unor sintetizatoare analog au incins atmosfera din sala intr-un mod foarte original. Aparitia  si-a facut-o din spatele Salii Polivalente, a dat mana cu toata lumea, a sarit in sus de bucurie, s-a imbaratisat, a primit flori, si dupa ce a parcurs toata sala a urcat pe scena.

Iata cum stie un artist sa isi atraga publicul de partea sa inca de la inceput:

As vrea sa pot spune in cuvinte ce bine m-am simtit la acest concert, dar cuvintele sunt limitate, important era cum te facea sa  simti in momentul respectiv muzica lui  si intreaga desfasurare, pur si simplu uitai de tine.

In spatele scenei era  amplasat un ecran imens pe care au fost diverse proiectii, care iti dadeau impresia pe alocuri de un film 3D. El cu o energie debordanta a alergat dintr-o parte a scenei in alta, invitand publicul tot  timpul sa aplaude, sa se ridice de pe scaune si sa danseze, sa se simta bine.

Laserele ne-au purtat intr-o lume a irealului, erau momente in care simteam ca plutesc, muzica imi pulsa in vene, prestatia lui J.M.J. ma facea sa ma ridic de pe scaun si sa il aplaud cu mare aplomb.

Au fost doua ore fascinante, nu stiu cand a trecut timpul , nu stiam unde ma aflu totul datorita unui om deosebit. Faptul ca a fost chemat de doua ori pe scena reprezinta faptul ca toti cei din sala s-au simtit extrordinar, faptul ca ne-a urat “noapte buna” in romaneste  la sfarsit si  a promis ca mai revine in Romania  insemna ca si el s-a simtit bine alaturi de noi.

A fost super, pacat ca sala s-a umplut doar  in proportie de 70% acesta probabil si din cauza pretului unui bilet care a fost cuprins intre 100 si 700  de ron, doar cele de 100 de ron s-au epuizat foarte repede.

A fost o seara de neuitat, un show unic, in care am vazut familii  cu 2-3 copii care se bucurau impreuna cu acestia de jocul laserelor, am vazut persoane la varsta a 2-a care s-au ridicat de pe scaune si au inceput sa danseze si sa aplaude, am vazut un interpret jovial si plin de voiciune, si lista poate continua. Pentru cei care nu au ajuns  pot spune ca ati pierdut ceva care se vede rar in tara noastra, dar asa cum v-am invatat am filmat si pentru voi sa va bucurati  fiecare  de acest spectacol unic ( filmuletele le puteti vedea in format HD, numai sa selectati  acest lucru ).

Superrr…..inca sunt sedat de muzica buna si efectele speciale!

14 thoughts on “Jean Michel Jarre…in concert la Bucuresti…un show “3D”!

    Marius said:
    June 4, 2010 at 5:50 am

    Multumim pentru filmulete si calitatea lor, intradevar, aseara a fost pur si simplu perfect, m-am trezit azi doar cu gandul de a cauta filmuletele si a retrai momentul.🙂

      acceptainfo responded:
      June 4, 2010 at 6:02 am

      Vor mai fi si altele puse , in total 15 filmulete.

    Cristian said:
    June 4, 2010 at 6:45 am

    Buna dimineata !
    Am fost si eu aseara in sala…
    Cuvintele sunt putine pentru a descrie ce minunat a fost !
    Am un singur regret: ca nu am putut fi capabili sa-l aducem sa faca un megashow pe un stadion.
    Multumesc pentru efortul facut sa filmezi, o sa revad cu drag spectacolul !

      acceptainfo responded:
      June 4, 2010 at 6:51 am

      Intr-adevar , ce ar face ca show-ul lui sa ajunga la apogeu, ar fi ca el sa se desfasoare in aer liber. Dar dupa cum ai vazut lumea nu prea s-a inghesuit aseara, daca venea orice alt necunoscut probabil sala era plina. Nu tot romanul are cultul frumosului si atunci ce e frumos, placut ne scapa uneori printre degete. Oricum a promis ca mai vine, asa ca il asteptam!

    Bogdan said:
    June 4, 2010 at 6:51 am

    Foarte buna calitatea filmarilor, multumim pentru postarile HD!

    Doamne, si acum tremur. Aseara (3 iunie 2010) am fost la cel mai tare concert de pana acum (din “foarte multii” 25 de ani ai mei de viata😛 ). De la trei ani ascultam cu tatal meu muzica lui Jean Michel Jarre pe banda la magnetofon, am in sange sonoritati precum Oxygene, Zoolookologie, Rendez-Vous, Magnetic Fields, En Attendant Cousteau, Revolutions si altele. Doua ore de vis. Un vis devenit realitate.

    Daca in toamna lui 2008 am stat doua ore cu pielea de gaina si parul zbarlit pe mine la spectacolul special Oxygene, de data asta am fost pur si simplu in flacari. Spiritual, emotional. Extraordinar compozitor, extraordinar realizator de spectacole!

    Sa-i dea Dumnezeu ani multi si productivi inainte, sa ne mai bucure inimile cu asa muzica superba!

    Vive Jean Michel Jarre!

    Renato said:
    June 4, 2010 at 7:00 am

    Multumim pentru filmulete. Intr-adevar a fost un spectacol superb.
    Si acum mai plutesc😀

    Se poate sa uploadezi toata filmarea pe un share? sau pe un site gen transfer.ro sau pe un torrent?

      acceptainfo responded:
      June 4, 2010 at 7:14 am

      Wylnew este id-ul meu de mess, mai bate-ma la cap si o sa vadem cum putem face ca sa intri in posesia filmarilor. In total poze si filmulete sunt cam 12 giga, pentru ca este filmat la rezolutie HD.

    victor said:
    June 4, 2010 at 9:08 am

    A fost un spectacol superb, pentru 2 ore si ceva am iesit din lumea orasului asta intunecat si nervos si am pasit intr-o lume de vis. Va ramane o amintire minunata, unica, pentru toata viata…
    Iti multumesc muuult pentru postarea filmuletelor si pentru calitatea f.f.buna!
    Viva Jarre!

      acceptainfo responded:
      June 4, 2010 at 9:18 am

      A fost o seara speciala, parca as vrea sa se intample mai des, dar e cam greu sa gasesti artisti de acelasi calibru. Asa cum ai zis si tu Viva Jarre!

    Miles Kemp said:
    June 4, 2010 at 4:48 pm

    Am fost acolo , a fost superb, ma bucur ca am fost noi fanii, de toate varstele.A fost ceva unic , ca si prima oara cand a fost in Romania.A fost sublim, mai mult nu pot spune, am auzit muzica lui de cand eram in burta mamei mele, ii ador muzica, o inteleg, o simt.Si ma bucur ca am impartasit cu voi momentul, abia astept sa il mai vedem inca o data aici la noi.Prima oara am zis “e incredibil” a doua oara “eu sigur am ajuns in Rai” dar a3a oara o sa sar si o sa dansez pe muzica pana la final.Mersi foarte mult pt. filmare , uite asa noi cei care nu am filmat putem sa ne reamintim concertul. S U P E R B !!!

    Victor said:
    June 4, 2010 at 5:08 pm

    Legat de ce te ruga antevorbitorul meu, mi-as dori enorm sa pot avea si eu filmarile si pozele in intregime. Bineinteles, contra cost…te rog muuuult!🙂

    giani said:
    June 5, 2010 at 7:17 am

    Salut, asa cum s-a spus cuvintele nu pot exprima ceea ce am simtit acolo. Ca si in 2008 la primele acorduri ale sale m-a bufnit plansu. Plans de bucurie si emotie. Filmuletele sunt extraordinare. Cei care le vad dar nu au fost acolo nu au aceleasi senzatii ca noi cei care am fost acolo. Multumim wylnew!

    George said:
    June 27, 2010 at 7:48 pm

    Frumos spectacolul… insa nu a fost de aniversare a 30 de ani de la Oxygene. Spectacolul din 2008 a fost cel care a facut parte din turneul de 30 de ani de la Oxygene. In fine a fost super si acela. Pacat ca la asta de acum nu am ajuns.

Leave a Reply

