Noaptea (dezorganizarii) muzeelor!

Posted on Updated on

Sambata seara,  tot bucuresteanul  cu mic cu mare a iesit insetat de cultura sa cutreiere muzeele din capitala.  Parca ar fi o singura zi pe an cand potiile acestor muzee se deschid, sau  poate ca suma de 5 ron care se plateste la intrare pentru vizitarea lor in oricare alta zi a anului este prea mare .

Ca toti ceilalti am participat si eu la acest maraton cultural  si am putut sa vizitez in decursul a patru ore , trei muzee din Bucuresti. Am inceput cu Muzeul de Istorie, numai fusesem la el de cand am fost facut pionier ,apoi la Muzeul Militar unde nu am fost niciodata si  ultimul a fost Muzeul Aviatiei.

Ca sfat, pot sa va spun  ca intr-o noapte ca asta nu poti sa inmagazinezi multa cultura, mai mult treci in revista  si aceasta deoarece  e o imbulzeala foarte mare,nimeni nu iti explica nimic, nu ai cum sa vezi  tot ce este important intr-un astfel de muzeu, dar ramai cu amintirea ca “ai fost si acolo”.

Mi-am propus mie si va sugerez si voua ca in momentul cand aveti putin timp sa mergeti  si sa vizionati un muzeu linistiti si nu cu zarva multa. Daca ajungeti intr-un an la 4-5 muzee sunteti mult mai castigati  decat sa “zburdati” din muzeu in muzeu intr-o noapte numai ca este gratis. Intrarea la majoritatea dintre ele costa cat un suc.  Am inserat cateva poze pentru cei care ca si mine poate nu ati fost prin anumite muzee.

Leave a Reply

